Všeobecné obchodní podmínky _ e-shop
PRO SPOTŘEBITELE
společnosti STAVOSPOL, s.r.o., IČO: 15545521
se
sídlem Staňkova 41, 612 00 Brno
zapsané
v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, sp. zn. C 816
pro
prodej zboží spotřebitelům prostřednictvím on-line obchodu umístěného na
internetové adrese www.stavospol.cz
1.
Úvodní
ustanovení
2.
Uživatelský
účet
3.
Uzavření
kupní smlouvy
4.
Cena
zboží a platební podmínky
5.
Odstoupení
od kupní smlouvy
6.
Dodání
zboží
7.
Práva
z vadného plnění
8.
Další
práva a povinnosti smluvních stran
9.
Závěrečná
ustanovení
1.1.
Tyto všeobecné obchodní podmínky
(dále jen „obchodní podmínky“) společnosti STAVOSPOL, s.r.o. se sídlem Staňkova 41, 612 00 Brno, IČO 155 45 521, zapsané v obchodním rejstříku
vedeném Krajského soudu v Brně, sp. zn. C 816 (dále jen „prodávající“) upravují vzájemná práva a povinnosti
smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen
„kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou, která
není podnikatelem (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu
prodávajícího. Spotřebitelem je kupující fyzická osoba, která při uzavírání a
plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti
(dále jen „spotřebitel”). Internetový obchod je prodávajícím provozován na
internetové adrese www.stavospol.cz,
a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webová stránka“).
1.2.
Ustanovení obchodních podmínek jsou
nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou
vyhotoveny v českém jazyce.
1.3.
Znění obchodních podmínek může prodávající
měnit či doplňovat s účinností zveřejnění na webu, není-li uvedeno datum
pozdější. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu
účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2.
Uživatelský
účet
2.1.
Na základě registrace kupujícího
provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského
rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání
zboží (dále jen „uživatelský účet“). Jestliže nemá kupující registraci
k uživatelskému účtu zřízenou, může kupující provádět objednávání zboží
též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2.
Kupující není oprávněn umožnit
využívání uživatelského účtu třetím osobám. Přístup k uživatelskému účtu
je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat
mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.3.
Prodávající kupujícího informuje, že
uživatelský účet nemusí být přístupný stále, a to zejména v případech
potřeby údržby hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, nebo třetích
osob.
2.4.
Prodávající si vyhrazuje právo
zrušit uživatelský účet, a to zejména v případech, kdy není uživatelský
účet déle než 12 měsíců využíván, nebo v případech, kdy kupující poruší své
povinnosti z kupní smlouvy vč. těchto všeobecných obchodních podmínek.
3.
Uzavření
kupní smlouvy
3.1.
Veškerá prezentace zboží umístěná na
webové stránce je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít
kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012
Sb., občanský zákoník v platném znění (dále jen „občanský zákoník“), se
nepoužije.
3.2.
Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně
z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží
zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webové
stránce. Prodávající a kupující mohou uzavřít kupní smlouvu
za individuálně sjednaných podmínek.
3.3.
Pro objednání zboží vyplní kupující
objednávkový formulář na webové stránce. Objednávkový formulář obsahuje zejména
informace o:
a)
objednávaném zboží (objednávané
zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku),
b)
způsobu úhrady kupní ceny zboží,
údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží,
c)
informace o nákladech spojených s
dodáním zboží
(dále společně jen jako „objednávka“).
3.4.
Před zasláním objednávky
prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do
objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a
opravovat chyby vzniklé při zadávání údajů do objednávky. Objednávku odešle
kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku zavazující k
platbě“. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení potvrdí
e-mailem kupujícímu, a to na e-mail kupujícího uvedený v uživatelském
rozhraní či v objednávce (dále jen „e-mail kupujícího“), potvrzení obdržení
objednávky však není považováno za přijetí (akceptaci) objednávky dle odst.
3.7. obchodních podmínek.
3.5.
Mylné uvedení jakéhokoliv údaje
kupujícím při objednávce samo o sobě neznamená neplatnost objednávky.
Prodávající a kupující si mohou tyto údaje dodatečně vyjasnit jimi zvoleným
způsobem, zpravidla elektronickou poštou.
3.6.
V případě, že to prodávající
uzná za vhodné a požádá o to kupujícího (především s ohledem na obsah či
množství objednávaného zboží), je kupující povinen zaslat prodávajícímu
dodatečné potvrzení objednávky ze strany kupujícího (např. písemně, e-mailem
nebo telefonicky).
3.7.
Kupní smlouva mezi prodávajícím a
kupujícím je uzavřena doručením přijetí objednávky (akceptací), jež zašle
prodávající na e-mail kupujícího. Spolu
s přijetím objednávky zašle prodávající kupujícímu tyto obchodní podmínky.
3.8.
Kupující bere na vědomí, že
prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami,
které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu.
3.9.
Návrh kupní smlouvy ve formě
objednávky má platnost patnáct dnů.
3.10.
V
případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající
splnit, zašle na e-mail kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných
variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.
3.11.
Pozměněná
nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém
případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím e-mailu.
4.
Cena
zboží a platební podmínky
4.1.
Cena zboží a případné náklady
spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy budou kupujícím hrazeny prodávajícímu
následujícími způsoby:
a)
v hotovosti nebo platbou kartou
při osobním odběru na adrese provozovny prodávajícího, na které dochází
k převzetí zboží;
b)
zálohovou platbou dopředu před
převzetím zboží.
4.2.
V případě zálohové platby je
kupující povinen uhradit kupní cenu zboží dopředu. Ustanovení § 2119 odst. 1
občanského zákoníku se nepoužije.
4.3.
Společně s kupní cenou je kupující
povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním
zboží ve smluvené výši (např. zálohy za palety).
4.4.
V případě, že je zboží dodáváno
s vratnými zálohovanými obaly, je kupující oprávněn tyto obaly nepoškozené
vrátit ve stejném stavu a prodávající je povinen tyto obaly převzít zpět a
kupujícímu vrátit uvedenou cenu obalu, a to v místě kterékoliv provozovny
prodávajícího nebo ve výrobním závodě, ve kterém byly zakoupeny. Vrátí-li
kupující palety přímo do výrobního závodu, bude prodávající účtovat opotřebení
dle výrobce, vrací-li kupující palety na sklad prodávajícího, bude opotřebení
účtováno vyšší o 10,- Kč/paletu než kolik činí opotřebení účtované výrobcem.
4.5.
Eventuální slevy z ceny zboží
poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze sčítat.
4.6.
Veškeré změny včetně změn cen v
internetovém obchodě jsou vyhrazeny. Cena je platná v době objednání.
Je-li uvedená cena, nebo jakýkoliv jiný údaj uvedený na webové stránce zjevně
chybný (zejména chyby v počtech, číslech), vyhrazuje si prodejce právo tuto
chybu, i po přijetí nabídky kupujícím, dodatečně opravit. V takovém případě je
smlouva uzavřena dodatečným souhlasem kupujícího, v opačném případě smlouva
nebyla uzavřena.
4.7.
Fakturu vystaví prodávající
kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle ji v elektronické podobě na e-mail
kupujícího. Kupující souhlasí se zasíláním faktur v elektronické podobě. V případě,
že kupující bude vyžadovat vyhotovení tištěného písemného dokladu – faktury, je
povinen tuto žádost uvést v objednávce v kolonce „doplňující vzkaz“.
Prodávající v takovém případě předá tištěnou fakturu při fyzickém předání
zboží.
5.
Odstoupení
od kupní smlouvy
5.1.
Kupující si je vědom, že dle
ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nemůže spotřebitel mimo jiné odstoupit
od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího
nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé
zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu
vyňal a z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů jej není možné vrátit.
5.2.
Vyjma případů uvedených v odst. 5.1
obchodních podmínek či v jiných případech, při kterých nelze od kupní smlouvy
odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského
zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti (14) dnů od převzetí
zboží, s tím že v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů
zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední
dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve
lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující
využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních
podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na
adresu kterékoliv provozovny prodávajícího či na e-mail prodávajícího web@stavospol.cz.
5.3.
V případě odstoupení od kupní
smlouvy dle odst. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva ruší od počátku.
Veškeré obdržené zboží, vč. dárků z věrnostního programu, musí být prodávajícímu
vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu, a to
osobně v místě, kde došlo k převzetí zboží kupujícím, nedohodnou-li
se smluvní strany jinak.
5.4.
Odstoupí-li kupující od kupní
smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i
v tom případě, kdy zboží nelze vrátit obvyklou poštovní cestou
z důvodu povahy zboží.
5.5.
Jestliže kupující odstoupí od
smlouvy dle odst. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající platby přijaté od
kupujícího včetně nákladů na dodání zboží, a to stejným způsobem, jakým
kupující za zboží zaplatil. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní
prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasil a
pokud mu tím nevzniknou další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy,
prodávající není povinen vrátit uhrazenou kupní cenu kupujícímu dříve, než
kupující zboží vrátí prodávajícímu dle odst. 5.3. obchodních podmínek.
5.6.
Kupující je oprávněn odstoupit od
smlouvy i v případě, že zakoupené zboží použil nebo poškodil. Prodávající
je však oprávněn vrátit částku odpovídající pouze hodnotě zboží ve stavu,
v jakém mu bylo zboží vráceno (např. hodnota takového zboží na trhu
s použitým zbožím) pokud kupující nakládal se zbožím jinak, než je nutné k
tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
5.7.
V případě porušení podmínek kupní
smlouvy nebo obchodních podmínek kupujícím si prodávající vyhrazuje právo
odstoupit od kupní smlouvy. Kupujícímu v takovém případě vzniká povinnost
uhradit prodávajícímu náklady spojené s jeho objednávkou, zejména pak náklady
za zaslání zboží do místa výdeje, pokud je kupující nepřevezme.
5.8.
V případě odstoupení od smlouvy
ze strany prodávajícího, je prodávající povinen vrátit kupujícímu zpět již
zaplacenou kupní cenu, a to bezhotovostně na bankovní účet kupujícího, případně
v hotovosti v některé z provozoven prodávajícího, nedohodnou-li
se strany jinak. Pokud prodávající odstoupí od kupní smlouvy, je povinen o tom
neprodleně informovat kupujícího na e-mail kupujícího.
5.9.
Kupující může po předchozí dohodě s
prodávajícím vrátit zakoupené zboží, a to do 60 dnů od převzetí zboží.
Prodávající je oprávněn požadovat po kupujícím manipulační poplatek až do výše
50 % kupní ceny vráceného zboží. Prodávající má právo odmítnout vrácení zboží
dle svého uvážení bez uvedení důvodu (odmítne zejména u speciálního nebo
sezonního zboží).
6.
Dodání
zboží
6.1.
Prodávající se zavazuje odeslat
zboží kupujícímu v nejbližším možném termínu nejpozději do 30 dnů ode dne doručení
potvrzení objednávky kupujícímu... Dodací lhůta, pokud je u zboží uvedena, má
pouze informativní charakter a není pro prodávajícího závazná.
6.2.
Prodávající nenese odpovědnost za
škody způsobené zpožděním odeslání nebo doručení zboží z jakéhokoli důvodu.
6.3.
Jestliže je způsob dopravy sjednán
na základě speciálního požadavku kupujícího, leží riziko a případné náklady
spojené s tímto způsobem dopravy na kupujícím.
6.4.
Jestliže je zaviněním kupujícího
nutné zboží doručovat opakovaně, nebo jiným než původně sjednaným způsobem,
zavazuje se kupující tyto náklady uhradit.
6.5.
V případě, že je smluven osobní
odběr zboží kupujícím, je kupující povinen si zboží převzít nejpozději do 5 dnů
od potvrzení objednávky v místě provozovny prodávajícího vybrané
v objednávce v průběhu otevírací doby zvolené provozovny.
6.6.
V případě, že kupující nevyzvedne
objednané zboží, prodávající si vyhrazuje právo požadovat po kupujícím částku
na úhradu nákladů spojených s nevyzvednutím zásilky ve výši 20 % kupní ceny
objednaného zboží (náklady na přípravu zboží).
6.7.
Potřebuje-li kupující řádně dodané a
zaplacené zboží dočasně uskladnit v provozovně prodávajícího, prodávající
umožní uskladnění, pokud to umožní kapacitní možnosti v provozovně. Kupující je
povinen zboží zkontrolovat před zahájením uskladnění. Kupující a prodávající si
dohodnou dobu uskladnění a úplatu za uskladnění. Není-li dohodnuto písemně
jinak, maximální doba uskladnění činí 3 měsíce a minimální úplata za uskladnění
činí 0,2 % z hodnoty zboží bez DPH denně s měsíční fakturací. Uskladněním zboží
nepřebírá prodávající odpovědnost za nebezpečí škody na uskladněném zboží. Po
uplynutí lhůty jednoho kalendářního roku od data zahájení uskladnění se
nevyzvednuté zboží stává majetkem prodávajícího, který je oprávněn nakládat s
ním dle svého uvážení.
7.
Práva
z vadného plnění
7.1.
Práva a povinnosti smluvních stran
ohledně práv z vadného plnění jsou upraveny příslušnými ustanoveními zákona,
zejména § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a
§§ 2161 až 2174b občanského zákoníku.
7.2.
Prodávající odpovídá kupujícímu, že
zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že
v době předání zboží kupujícímu:
a)
odpovídá ujednanému popisu, druhu a
množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným
ujednaným vlastnostem,
b)
je vhodná k účelu, pro který ji
kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil,
c)
je dodána s ujednaným příslušenstvím
a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci,
d)
je věc vhodná k účelu, k němuž se
věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní
předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li
technických norem,
e)
věc množstvím, jakostí a dalšími
vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti,
odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně
očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou
osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
f)
je věc dodána s příslušenstvím,
včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující
rozumně očekávat, a
g)
věc odpovídá jakostí nebo provedením
vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením
smlouvy.
7.3.
Práva z vadného plnění nenáleží
ke zboží prodávanému za nižší cenu ohledně vady, pro kterou byla nižší cena
ujednána, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo
opotřebení, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, kterou zboží
mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného
plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující vadu sám způsobil (např. nevhodným
skladováním apod.).
7.4.
Projeví-li se vada v průběhu jednoho
(1) roku šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při
převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního
zboží v době dvou (2) let dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
7.5.
Za okamžik uplatnění práv
z vadného plnění (reklamace) se považuje den, kdy projev vůle kupujícího
uplatnit reklamaci dojde prodávajícímu, např. e-mailem, telefonicky, osobně
v provozovně nebo prostřednictvím poštovní zásilky. Doručení reklamovaného
zboží není podmínkou pro uplatnění reklamace, může být však prodávajícím
vyžadováno z důvodu posouzení vady.
7.6.
Při uplatnění práva z vadného plnění
je kupující povinen prokázat uzavření kupní smlouvy.
7.7.
Je-li
dodání zboží s vadami podstatným porušením smlouvy a kupující řádně a včas
nároky z vad zboží uplatnil u prodávajícího, může kupující:
a)
požadovat
odstranění vad dodáním nového zboží bez vady nebo dodání chybějícího zboží,
b)
požadovat
odstranění vad opravou zboží, jestliže vady jsou opravitelné,
c)
požadovat
přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
d)
odstoupit
od smlouvy za podmínek stanovených ustanovením § 2106 občanského zákoníku.
7.8.
Neoznámí-li kupující volbu svého nároku v písemném
oznámení vad má nároky z vad zboží jako při nepodstatném porušení smlouvy.
7.9.
Je-li
dodáním zboží s vadami smlouva porušena nepodstatným způsobem a kupující řádně
a včas nároky z vad zboží uplatnil u prodávajícího, může kupující
požadovat buď dodání chybějícího zboží a odstranění ostatních vad zboží, nebo
slevu z kupní ceny.
7.10.
Pokud prodávající vadné zboží kupujícímu
vymění za zboží bez vad, je kupující povinen vrátit prodávajícímu reklamované
zboží ve stavu, v jakém jej od prodávajícího převzal.
7.11.
Uplatnění reklamace nemá odkladný účinek
na zaplacení ceny zboží v plné hodnotě a ve stanovené lhůtě splatnosti,
ani tímto není dotčena povinnost kupujícího platit řádně a včas další své
závazky vůči prodávajícímu.
7.12.
V případě, že kupující bude
požadovat prověření jakosti vadného zboží nezávislým odborným znalcem, je
povinen hradit náklady s tím spojené. Tyto mu budou nahrazeny prodávajícím
v případě, že se vada zboží prokáže.
8.
Další
práva a povinnosti smluvních stran
8.1.
Prodávající není ve vztahu ke
kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1
písm. n) občanského zákoníku.
8.2.
Prodávající příležitostně poskytuje
kupujícím možnost účastnit se věrnostního programu nebo marketingové akce.
Jedná se o časově vymezenou akci, při které kupující za nákup zboží získá
předem určenou výhodu. Podrobnosti aktuálního věrnostního programu nebo
marketingové akce prodávající určí v pravidlech pro konkrétní akci
umístěných na webové stránce. Kupující bere na vědomí, že účast ve věrnostním
programu nebo marketingové akce je čistě dobrovolná a neplynou z ní žádné
práva či povinnosti nad rámec zakoupeného zboží.
8.3.
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží
zaplacením celé kupní ceny zboží.
8.4.
Kupující tímto přebírá na sebe
nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
8.5.
Prodávající se zavazuje nakládat s
osobními údaji kupujícího v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování
osobních údajů a nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně
osobních údajů (GDPR). Úplná informace o zásadách ochrany osobních údajů a tzv.
cookies je uložená na www.stavospol.cz/zpracovani-osobnich-udaju.
9.
Řešení
sporů
9.1.
K řešení sporů mezi smluvními
stranami vzniklých z užívání e-shopu a z kupní smlouvy nebo v souvislosti s ní
(včetně sporů týkajících se předsmluvního jednání, uzavření kupní smlouvy jakož
i její platnosti) jsou příslušné soudy České republiky. Tím nejsou dotčena
speciální ustanovení o příslušnosti u spotřebitelských smluv podle nařízení
Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1215/2012 ze dne 12. prosince 2012, o
příslušnosti a uznávání a výkonu soudních rozhodnutí v občanských a obchodních
věcech.
9.2.
Dojde-li mezi prodávajícím a
kupujícím, spotřebitelem, ke vzniku sporu z užívání e-shopu nebo z kupní
smlouvy nebo v souvislosti s ní, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může
kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu
mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15 120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Kupující, spotřebitel, může využít
rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na
adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
9.3.
Kupující má možnost se obracet se
svými stížnostmi na orgány státního dozoru a dohledu. Dozor nad dodržováním
zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění, vykonává v
zákonem stanoveném rozsahu Česká obchodní inspekce, dozor nad oblastí
zpracování osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
10.
Závěrečná
ustanovení
10.1.
Kupujícímu
může být doručováno na e-mail kupujícího.
10.2.
Prodávajícímu
může být doručováno na e-mail prodávajícího nebo písemně na adresu sídla
prodávajícího.
10.3.
Kupující
souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem
prodávajícího na e-mail kupujícího.
10.4.
Je-li
některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým
stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se
neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností
jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Je-li odkaz
uvedený v obchodních podmínkách na jiné ustanovení obchodních podmínek chybný,
vztahuje se takový odkaz na takové ustanovení obchodních podmínek, které
nejvíce odpovídá smyslu učiněného odkazu.
10.5.
Kupní
smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické
podobě a není přístupná.
10.6.
Mimosoudní
vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím e-mailu
web@stavospol.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašle prodávající na e-mail
kupujícího.
10.7.
Prodávající
je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou
kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.
10.8.
Kontaktní
údaje prodávajícího: adresa pro doručování Staňkova 41, 612 00 Brno, e-mail web@stavospol.cz, telefon +420 737 210 002.
10.9.
Webová
stránka používá soubory cookies.
10.10.
Přílohu obchodních podmínek tvoří
vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
Tyto obchodní
podmínky jsou účinné od 1.1.2023
Obchodní podmínky ke stažení jsou k dispozici v tomto SOUBORU
VZOR formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy naleznete v souboru ZDE